عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

شعر من

اری 

اغاز دوست داشتن است 

              گرچه پایان راه نا پیداست  

                             من به پایان دگر نیندیشم 

                                          چون همین دوست داشتن 

                                                                        زیباست!

نظرات 1 + ارسال نظر
Ehsan چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:27 ب.ظ http://secret65.blogsky.com/

من با صدای نفس کشیدنت هم
عاشقی می کنم
حتا اگر آرام و بی صدا
خودم را بگذارم در دست‌هات
و بروم
حتا وقتی از کنارت رد شوم
برای پرت نشدن حواست
بوی تنت را پُک بزنم...
...
این سه تا نقطه را برای تو گذاشته‌ام
عشق من!
همیشه اینها نشانه‌ی سانسور نیست،
هزار حرف و تصویر و خاطره
در آن خوابیده
مثل من که وقتی نگاهت کنم
سه نقطه بیش‌تر نمی‌بینم
تو
من
و خدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد