عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

تقدیم به همه کسانی که حرمت عشق را نگه داشتند

اینه پرسیدکه چرا دیر کرده است؟ 

نکند دل دیگری اورا اسیر کرده است
 گفتم او فقط اسیر من است دقایقی چند تاخیر کرده است. 

خندید به سادگیم اینه وگفت احساس تو را زنجیر کرده است. 

گفتم از عشق من چنین مگو. 

گفت خوابی سالهاست که دیر کرده است. 

دراینه به خود نگاه میکنم عشق تو عجب مرا پیر کرده است . 

راست گفت اینه که منتظر نباش او برای همیشه دیر کرده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
اشنا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

نه بابا
بنده خدا تو ترافیک مونده نتونسته بیاد
-----
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بود

arman شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

خوش صدا دمت گرم...

mehdi یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

گینه آرغین ، گینه یورغون ، گینه بیر غملی اوره ک

یارالی قوش کیمی چیرپینما دادیر

گینه نیسگیللی اوره ک یانما دادیر

کؤز کؤز اوسته قالانیر نئله مه لی

آلیشیر دالغالانیر نئله مه لی

سرّیمی نه آتا بیلدی نه آنا

گئدیرم چیلله خانا چیلله خانا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ق.ظ

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ق.ظ

سلام، ما با غرب مذاکره و صحبت کردیم، حالا بگذارید با خودمان صحبت کنیم. در خواست گفتگوی ملی‌ برای باز سازی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد