عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

هر زمان

                                  یارئوف 

هرگز ازبی کسی خویش مرنج 

هرگز از دوری این راه مگو 

واز این تنهایی 

وازاین فاصله ها که میان من وتو روییدست 

بگذار کفتر خوشبختی روی بام نفست بنشیند 

هر زمان که دلت تنگ من است 

نگذار رنگ غم برنفست بنشیند 

هر زمان دلت تنگ من است 

بهترین شعر مرا قاب کن و مقابل نگاهت بگذار  

تا که تنهایت از دیدن ان جا بخورد 

وبداند دل من با توست 

در همین یک قدمی.

نظرات 2 + ارسال نظر
hadi پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://ashk-labkhand.tk

وب زیبایی دارید آرزوی زندگی پر از عشق و سلامتی براتون دارم

مرسی.همچنین شما.

مجید رجایی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

قشنگ بود مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد