عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

با من تماس بگیر خدایا...

با من تماس بگیر خدایا...

هر روز

شیطان لعنتی

خط های ذهن مرا اشغال می کند

هی با شماره های غلط

زنگ می زند آن وقت

من اشتباه می کنم و او

با اشتباههای دلم حال می کند

        ***

دیروز یک فرشته به من می گفت:

تو،گوشی دل خود را

بد گذاشتی

آن وقت ها که خدا به تو میزد زنگ

آخر چرا جواب ندادی؟

چرا بر نداشتی؟

     ***

یادش بخیر

آن روزها

مکالمه با خورشید

دفترچه های کوچک  ذهنم را

سرشار خاطره می کرد...

     ***

امروز پاره است

آن سیم ها که دلم را

تا آسمان مخابره می کرد...

اما

با من تماس بگیر خدایا

حتی هزار بار

وقتی که نیستم

لطفا پیام خودت را

روی پیام گیر دلم بگذار.....

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدمولودی ( [آنلاین] mohammadememar ) شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.mohammadememar.miyanali.com

سلام
قشنگه.موفق باشی وعاشقانه نفس بکشی همیشه...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد