عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

خدافظ

"دوستـــتدارم" رابرای هردویـمان فرستادی....

 

هم من.هم او.خیانـــت می کردی یاعدالت؟؟؟؟؟

 

 

 

رنجِش نیست...
 
آدَم هـا هَمیـ اَند..
 
خوبَـنــد وَل فَراموشکــــآر...،
 
م آیَند... ممـانَند.. مرَونـــــ ـ ـ ـــد..
 
مِثل مُسافرا کـاروآ سَرآ...، 
 
مِثل اِزدحـام ِ ب اِنتهـای ِ یکـ خیابـآ
 
کَس بَرای ِ بودَ نیـامَده ، نم آیَد...نخواهـ آمد......

باید مغرور بود,

دور از دسترس,

باید مبهم بود و سرسنگیـن!


خاکـ کـه باشـ آسفالتت مـیکنند

و از رویت رد مـیشوند...

 

http://mj6.persianfun.info/img/92/6/Namayesh16/11.jpg

78316978041074517011.gif

 

من یک عذرخواهی به "خودم" بدهکارم

برای اینکه احساساتی بودم

برای اینکه یک رو بودم

برای اینکه غرورم را شکستم

برای اینکه ساده بودم

... برای اینکه انسان بودم

" خودم "

من رو ببخش !!!

 

65623088107043235403.jpg
78316978041074517011.gif

 و از صداقت سرشار …!

اما…

دنیا پر از ریا و دروغ !

و مرا نیز اینگونه می خواهد …

امروز بر سادگی خود گریستم … ویا نه … خندیدم !

تلخ است حرف من

زهر است گفته های نسنجیده ام …

ولی ...

بنشین و سطر سطر مرا جستجو بکن

بار دگر مرا بخوان

راستی!

چه زجر آور است فریادی که درون سینه ام حبس شده است …

64662209620694347801.jpg
 

مشگی به تن کنید

عزا گرفته ام

برا مرگ یکـ احساس

احسآس بـ بزرگ یکـ غرور لـ شده

بـ زیر خیانت ها یکـ عشق دروغیـ اینجا ..

در خلوتگاه ایـ عشق صدا شیونها دردناکم

صدا نفریـ ها ایـ دل شکستـ ام

روز بـ گوشت خواهد رسید ..

ایـ صدا را ..

دست سرسخت سرنوشـت بـ گوشت م رساند

برا زجرها ایـ قلب سوختـ ام

برا هر نفس کـ با مرگ کشیدم ..

برا تکـ تکـ ثانیـ ها تنهای ام

و برا غرور شکستـ ام ..

دیدار ب قیامت عزیز م

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد