عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

مرد بودن..

مردان هم قلب دارن

فقط صدایش، یواش تر از صدای قلب یک زن است!

مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!

شاید ندیده باشی؛

اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند!

هر وقت زن بودنت را میبینم؛

سینه ام را به جلو میدهم،صدایم را کلفت تر میکنم

تا مبادا

لرزش دست هایم را ببینی !

مرد که باشی

دوست داری از نگاه یک زن مرد باشی !

نه بخاطر زورِ بازوها !

مثل تو دلتنگ میشوم

ولی گریه نمیکنم!

بچه میشوم بهانه میگیرم تو این هارا خوب میدانی!

تمام آرزویم این است که سر روی پاهایت بگذارم،تا موهایم را نوازش کنی

دوست دارم بدنت را بو کنم عاشق بویِ موهایت هستم!

من بیشتر از تو به آغوش نیاز دارم

چون وقت تنهاییم،خاطره ی تو مرا امیدوار میکند به همه ی دنیا!

تا برای خوشبختیت

لبخندت

آرامشت

تلاش کنم!

من مرد بودنم را مدیون زن بودنت هستم!

فقط تو این هارو میفهمی

با زن بودنت !

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad khani سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.weldingworld.blogsky.com

امیدوارم اونایی که باید بدونن این متنو خونده باشن تا بدونن قلب مرد از سنگ نیست و فکر نکن که فقط خودشون دنیای احساسن

ممنون دوست عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد