عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

این منم

من نه عاشق هستم 

و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من 

من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب 

که به صد عشق و هوس می ارزد 

من خودم هستم و یک دنیا ذکر

که درونم لبریز 

شده از شعر حقیقت جویی 

من خودم هستم و هم زیبایم 

من خودم هستم و پا برجایم 

من دلم میخواهد 

ساعتی غرق درونم باشم 

عاری از عاطفه ها 

تهی از موج سراب 

دور تر از رفقا 

خالی از هر چه فراق 

من نه عاشق هستم 

نه حزین غم تنهایی ها 

من نه عاشق هستم 

و نه محتاج نوازش یا مهر 

من دلم تنگ خودم گشته و بس... 



نظرات 9 + ارسال نظر
ehsan دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ http://secret65.blogsky.com

سلام ترانه خانوم
ممنون از حضور گرمتون
این متن هم تقدیم شما


شده دلت بگیره سرت را جایی نباشه که بگذاری ؟

شده کسی نباشه کنارت که باهاش درددل کنی ؟

خدایا همیشه یار دل های تنها باش و تنهاشون نگذار

سیا دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:55 ب.ظ

الهی

دردهایی هست که نمی توان گفت

و گفتنی هایی هست که هیچ قلبی محرم آن نیست

الهی

اشک هایی هست که با هیچ دوست ی نمی توان ریخت

و زخم هایی هست که هیچ مرحمی آنرا التیام نمی بخشد

و تنهایی هایی هست که هیچ جمعی آنرا پر نمی کند

الهی

پرسش هایی هست که جز تو کسی قادر به پاسخ دادنش نیست

دردهایی هست که جز تو کسی آنرا نمی گشاید

قصد هایی هست که جز به توفیق تو میسر نمی شود

سیا سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ب.ظ http://عشق گمشده ام

معلوم نیست انسان چرا همیشه عاشق کسی می شود که شایستگی عشقش را ندارد شاید این تنها راه برای بازیافتن تعادل از دست رفته ی دنیایی است که در آن زندگی می کنیم. این قدیمی ترین نوع خود آزاری است عشق ورزی به کسی که قادر به عشق ورزی نیست ، و احمقانه ترین نوع آن

سیا چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ب.ظ

یعنـــے می شود روزے برسَـــد. .


کـــــه بیایــے. . .


مــَرا در آغــــوش بگیری


بخواهم گله کُــــنَم ....


بگویے هیــــــســ . .


همه کابـــوس ها تمـــــــام شد ...

سیا چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ب.ظ

یعنـــے می شود روزے برسَـــد. .


کـــــه بیایــے. . .


مــَرا در آغــــوش بگیری


بخواهم گله کُــــنَم ....


بگویے هیــــــســ . .


همه کابـــوس ها تمـــــــام شد ...

سیا یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ب.ظ

چند وقتیست هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما

گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی می گردم

که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید...

سیا چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ب.ظ

در کوچه پس کوچه های خیال
پرسه میزنم
به امید پیدا کردن آشنایی
ولی افسوس
در خیال هم آشنایی پیدا نمیشود
با خود غریبگی میکنم
سنگینیه نگاه آینه
لبخند پر طعنه ی انتظار
همه و همه
تنهایی مرا فریاد میزند

سیا پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ق.ظ http://عشق گمشده ام

قصه ی عشق .انسان بودن ماست....



اگر کسی احساست را نفهمید ....



مهم نیست....



سرت را بالا بگیر و لبخند بزن....



فهمیدن احساس....



کار هر آدمی نیست....!
چراآپدیت نمی کنی خیلی وقته؟

سلام ممنون از نظرتون
اپدیت کردن یادم رفته
وقتشو و حوصلشو ندارم

سیا شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

کجا رفتی؟

کجا ماندی؟

ای عشق تورامن گم کرده ام امروز

واکنون تمام لحظه های من اسیر سکوتی سردوسنگینند

واکنون چشمانم که تادیروز به عشقت میدرخشیدند نمیدانی چه غمگینند

نمیدانی که چشمانت چراغ روشن شب های من بودند؟

نمیدانی شانه هایت تکیه گاه بی پناهی های من بودند؟

نمیدانی که لبخندت شکوه آبشاربهاران من بودند؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد