عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

من که رفتم______________

من که رفتم بنویسید دمش گرم نبود
بنویسید صدا بود ولی نرم نبود

خانه در خاک خدا داشت ، تماشایی بود
بنویسید دو خط مانده به تنهایی بود

بنویسید که با ماه ،کبوتر می چید
از لب زاغچه ها بوسه ی باور می چید

بنویسید که با چلچله ها الفت داشت
اهل دل بود وَ با فاصله ها نسبت داشت

دلش از زمزمه ی نور عطش می بارید
ریشه در ماه ، ولی روی زمین می جوشید

بنویسید زبان داشت ولی لال نشد
بنویسید که پوسید ولی کال نشد

پُرِ طوفان غزل بود ولی سیل نداشت
بنویسید که دل داشت ولی میل نداشت

پنجه بر پنجره ی روشن فردا می زد
وسعت حوصله اش طعنه به دریا می زد

سرد و سرما زده از سمت کویر آمده بود
کودکی بود که در هیئتِ پیر آمده بود

تا صدای دل خود چند تپش فاصله داشت

گاه با فلسفه ی عشق کمی مسئله داشت

نظرات 18 + ارسال نظر
آقــــــــــای خاص جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ http://badboy2.blogfa.com

فاصـــله هـــا مهِـــم نیستـــــ

مهِـــم دلهایمــــان هستند

کـــه در این میان

لحظـــه به لحظــــه بهَـــم نزدیکتر میشوند . . .!

[گل]

سیا چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ

دلم می خواد عشقمو ببرم کافی شاپ یه نوشینی داغ بخوریم ...


دلم می خواد باهاش تو برفها قدم بزنم ...


دلم می خواد برف بازی کنیم عکس بگیریم ...


دلم می خواد مریض بشیم ...

سیا یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ب.ظ

بو میکشم عطر تورو از دور
حضورتو دوباره حس کردم
توکوچه های خیس بارونی
یه عمره دنبالِ تو میگردم

سیا پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ب.ظ http://eshghemans.blogsky.com

گاهی دوست دارم بدون پک زدن

فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد

شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من . . .

سیا شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ق.ظ

شب را دوستـــ ــ ـ دارم …!
چرا که در تاریکـــ ـی ..
چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!
و هر لحظــــــــ ـه ..
این امیـــــ ـد ..
در درونــــــ ــم ریشه می زند …
که آمده ای ..
ولی من ندیده ام!

سیا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:45 ب.ظ

باید کسی باشد
که به خواب هایت سرک بکشد
جایِ فصل ها را عوض کند
ستاره ها را بچیند رویِ بالشتت
دردهایت را بتکاند
ترس هایت را فراری دهد
و آرام کنارت دراز بکشد و بگوید :
آرام بخواب
بیدار که شدی
من اینجا هستم ...

فرشاد خانی شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ http://weldingworld.blogsky.com

هیچکس اشکی برای ما نریخت ،

هر که با ما بود از ما میگریخت ،

چند روزیست که حالم دیدنیست ،

حال من از این و از آن پرسیدنیست ،

گاه بر روی زمین زل میزنم ،

گاه بر حافظ تفعل میزنم ،

حافظ دیوانه فالم را گرفت ،

یک غزل آمد که حالم را گرفت ،

ما ز یاران چشم یاری داشتیم ،

خود غلط بود آنچه میپنداشتیم

سیا سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ق.ظ

احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دوستت داره،


احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دلش برات تنگ شده


اما قشنگترین احساس وقتیه که بدونی یکی هرگز تورو فراموش نمیکنه!


سیا دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ http://eshghemans.blogsky.com

باران می بارد…

به حرمت کداممان,

نمیدانم!

من همین قدرمیدانم؛باران صدای پای اجابت است.

خدا با همه جبروتش دارد ناز میخرد

نیاز کن…

مرا نیز دعا کن

سیا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ http://eshghemans.blogsky.com

نگران دلتنگی هایم نباش

اینجا اگر سیل هم بیاید هیچ سکوتی شکسته نمی شود

و هیچ بغضی،در فریاد نمی ترکد

اینجا به ظاهر آرام است

و هیچ تلاطمی رودخانه را به هم نمی ریزد

و هیچ صدایی گوش را نمی آزارد

پس

بیا و کنارم بنشین بی آنکه نگران دلتنگی هایم باشی

سیا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ق.ظ

اگر روزی داستانم را نقل کردی

بگو :بی کس بود ولی کسی را بی کس نکرد

تنها بود اما کسی را تنها نذاشت

دلشکسته بود اما دل کسی رو نشکست

کوه غم بود ولی کسی رو غمگین نکرد

شاید بد بود ...

ولی برای کسی بد نخواست

سیا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

سیا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ق.ظ

گل اگر خار نداشت، دل اگر بی غم بود
اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود
زندگی، عشق، اسارت، قهر، آشتی، همه بی معنا بود

سیا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ق.ظ

گل اگر خار نداشت، دل اگر بی غم بود
اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود
زندگی، عشق، اسارت، قهر، آشتی، همه بی معنا بود

سیا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ق.ظ

سراغ دلم را بگیر

از سکوتش این روزها،

میترسم.

سیا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ق.ظ http://eshghemans.blogsky.com

خـوشبـختـی یـعنـی . . .

یــه نـفـر بـاشه کـه بـخاطـر تـــــو

ضـربان قلبـش بـالا پـاییـن بـشه و تــو رو

بـا تـمـوم وجــودش بـخـواد

سیا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ

گاهی نه گریه آرامت میکند و نه خنده

نه فریاد آرامت میکند و نه سکوت

آنجاست که با چشمانی خیس



رو به آسمان میکنی و میگویی



خدایا تنها تو را دارم

تنهایم مگذار

سیا یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ

کاش میشد بدونى که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است ...

ای یادگار لحظه های زیبا ، به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمیکنم . . .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد