عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم
عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

عشق را در چشمان مادرم ودست های چروک شده پدرم یافتم

دلشکسته

حسودی

 

دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

 

پسر :حسودی نکن عزیزم

 

دختر :چرا؟!

 

پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

 

دختر :چی؟

 

پسر : قلبم

عشق من


عشقم....
سرم که به شانه ات برسد تمام است همه ی دردها.همه ی اشک ها... 
آسمان رنگش را مدیون چشمان توست 
من... 
این ارامش را مدیون تو هستم

توکه باشی


ﻣــﺮﺩ ﮐﻪ ﺗـــﻮ ﺑﺎﺷﯽ، ﺯﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﻋﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ . .


ﺍﺯ ﻣﯿــﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺬﮐــﺮﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ . .


ﻓﻘــﻂ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ﭘﺎﯼ ﺗــﻮ ﺩﺭ ﻣﯿـﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ . .


ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﺑـﺮﺍﯼ ﺗـــﻮ ﺯﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﭼﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﺩﺍﺭﺩ

مرد من

چشمهایت از من

 

خوشبخت ترین زن عالم می سازد

 

مرد من...

بگذار بگویم..

بگــذار بـگـــویـــم ...

نـــاب تــریـن جــای دنـــیـا ، آغـــوش تـــوسـت !

جـــایـی مــــیـان دو بـازویت !

روی قـفـسه ی سیـنـه ات ...

ممـــاس بـــا قلـــبـت ...

همون قلبی که همه ی زندگی منه !

....

مــیــدونــی تــلـــخ تــــریـــن درد چــیـــــه ...؟

تــو بـخــوای ...

اونـــم بــخــواد ...

ولــی دنـیــا نــخــواد ...

جهنمست وقتی نباشی

جهنمی به پا می کند دلم..

وقتی ..

 آرزویی در ذهن بیاید

          و  تو..

 در میان آن نباشی